Bloomon: onlineabonnement voor bloemen
Startup begint online bloemenabonnement

Bloomon: onlineabonnement voor bloemen

Redactie Baaz
Wil je graag een bloemetje in huis, maar heb je geen tijd om naar bijvoorbeeld de bloemist of supermarkt te gaan? Daar hebben de initiatiefnemers van Bloomon iets op gevonden: een online bloemenabonnement.

Bloomon werkt met een flexibel abonnement. Op de website kun je kiezen voor het formaat van het boeket evenals de bezorgfrequentie: wekelijks, tweewekelijks of maandelijks. De bloemen worden op dinsdag- of donderdagavond thuisbezorgd. De kosten voor een boeket inclusief bezorging zijn tussen de €15 en €25. De startup garandeert ook kwaliteit, want de bloemen worden direct van de kweker afgenomen, zodat ze langer vers blijven.

Ambitie

Aan ambitie ontbreekt het niet. De oprichters van Bloomon, Patrick Hurenkamp (1984) en Bart Troost (1984), willen binnen twee jaar minstens 100.000 boeketten verzenden binnen Nederland. Ze willen met deze formule de Nederlandse bloemenmarkt veroveren.

Redactie Baaz
Door: Redactie Baaz
Redactie

Redactie Baaz

Redactie