Spotify en FC Barcelona vieren ROSALÍA's 'MOTOMAMI' met een speciaal shirt
Het is deze week precies één jaar geleden dat de Spaanse popheld haar album MOTOMAMI uitbracht: in één klap werd ze wereldwijd de meest gestreamde Spaanse artiest van 2022. In Barcelona, de thuishaven van de voetbalclub, was ze zelfs de meest gestreamde vrouwelijke artiest van het jaar.
Het is de tweede keer dat Spotify het eigen logo vervangt voor een samenwerking met een artiest. In 2022 was het OVO-logo van Drake te zien op het wedstrijdtenue. Sinds vorig jaar is de streamingdienst de officiële partner van FC Barcelona.
Ter ere van de Spaanse superster lanceert Spotify vandaag ook My Top 5: ROSALÍA Songs. Met deze in-app ervaring kunnen fans hun top vijf favoriete nummers van de Spaanse zangeres selecteren en vervolgens hun ultieme lijst op sociale media vergelijken met vrienden.
Meer informatie vind je op Spotify’s For the Record.
Lees ook: Spotify onthult nieuwe home feed tijdens Stream On 2023
Lees ook: Steeds meer mensen wedden op voetbal