MKB Proof Award 2022: Avaya Cloud Office

MKB Proof Award 2022: Avaya Cloud Office

Redactie Baaz

Veel bedrijven worstelen met het stroomlijnen van hun telecombehoeften. Zeker in de huidige tijd, waarin meer en meer flexibel wordt gewerkt, vanaf meerdere locaties, is het van groot belang dat de bereikbaarheid van medewerkers onderling én extern goed geregeld is.

Avaya biedt diverse hulpmiddelen om deze behoeften te stroomlijnen. Deze middelen zijn cloud based en hebben geen last van het huidige chip tekort, in tegenstelling tot hardware oplossingen. Wij keken naar Avaya Cloud Office, een oplossing waarmee organisaties wereldwijd over de digitale capaciteiten beschikken om klanten en medewerkers beter met elkaar te verbinden.

Avaya bestaat sinds 2000 als telecombedrijf, maar besloot sinds enkele jaren om zich meer te richten op de cloud. Vandaag de dag biedt Avaya Cloud Office een alles-in-één oplossing waarin telefonie, videovergaderen en meer, tot wel duizenden gebruikers, samenkomt in een publieke cloud oplossing. Toegang tot het telefoonnetwerk, inclusief belminuten, maar ook support en onderhoud van de digitale toepassingen is inbegrepen.

Avaya heeft meer dan 100.000 klanten wereldwijd, waaronder grote luchtvaartmaatschappijen en financiële instellingen. In de Benelux zijn er sinds de lancering van deze cloud service al verscheidene advocatenkantoren, maar ook grote en kleine bedrijven uit de industrie of andere dienstverleningen overgestapt op Avaya Cloud Office. Het platform maakt veelvuldig gebruik van AI gedreven processen en is beschikbaar as a Service. Het is volledig te personaliseren en kan op eenvoudige wijze worden geïntegreerd met publieke clouddiensten en andere applicaties zoals bijvoorbeeld CRM pakketten. 

Kwaliteit en service

Een digitale omgeving moet voldoen aan een aantal eisen. Het platform moet aansluiten op de hoeveelheid medewerkers en functionaliteiten omvatten die nodig zijn in de werkwijze van het bedrijf. Het hebben van een (online) digitale omgeving en bijbehorend telefonienetwerk is een must.

Avaya Cloud Office biedt een desktop app waarin je kunt bellen in zeer hoge kwaliteit, meetings kunt houden en berichten kunt sturen. Je kunt er ook taken en evenementen beheren, files en notities delen, contacten opslaan, opnamen terugluisteren en nog meer. De app is beschikbaar voor Windows en Mac en is ook in de browser te gebruiken. Ook heeft Avaya een Cloud mobile app, die naadloos aansluit op het gebruik via de computer.

Altijd bereikbaar

Er is niks vervelender voor een bedrijf dan een storing in de communicatie- of datasystemen. Avaya Cloud Office heeft bijzonder weinig last van downtime en heeft een zeer hoge beschikbaarheid van 99,999 procent. In de afgelopen 12 kwartalen was Avaya Cloud Office minder dan 5,3 minuten per jaar offline. De upgrades van Avaya worden bovendien uitgevoerd zonder onderbrekingen, waardoor problemen met bereikbaarheid tot een absoluut minimum kunnen worden gebracht.

Conclusie

Kortom, Avaya Cloud Office zorgt voor probleemloze, gestroomlijnde communicatie binnen een bedrijf én extern. Niet alleen kan informatie gemakkelijk gebundeld worden, voor een efficiënte workflow, de services kunnen ook nog eens volledig gepersonaliseerd worden, voor de meest optimale beleving en efficiëntie.

En de prijs? Afhankelijk van de behoefte van jouw bedrijf zijn er verschillende pakketten beschikbaar. Afhankelijk van het aantal benodigde belminuten en mogelijkheden betaal je meer of minder per gebruiker. Neem daarom contact met een Avaya Cloud Office sales agent of een medewerker van Avaja om jouw gepersonaliseerde offerte vrijblijvend te ontvangen! De prijs die je ontvangt voor de services omvat onmiddelijke support, upgrades, updates, analytics en een Avaya Customer Success Manager die jou van begin tot einde begeleidt.

Avaya Cloud Office, avaya, communicatie, Unified Communications, MKB Proof 2022, MKB Proof Award
Redactie Baaz
Door: Redactie Baaz
Redactie

Redactie Baaz

Redactie