HOLD IT wint Baaz Persprijs 2014
‘HOLD IT heeft in hun zoektocht naar media-aandacht gewerkt volgens een slim sneeuwbalmodel'

HOLD IT wint Baaz Persprijs 2014

Redactie Baaz

Maandag 2 juni stond de Jaarbeurs Utrecht volledig in het teken van jong ondernemerschap. Tijdens de Nationale Finale van Jong Ondernemen streden in totaal twaalf Student Company’s voor diverse prijzen waaronder de Baaz Persprijs 2014. Uiteindelijk wisten de studenten van HOLD IT de Baaz-jury te overtuigen.

Het is niet gemakkelijk om op zo’n jonge leeftijd, tijdens je opleiding, een eigen bedrijf op poten te zetten en tot een succes te maken. Want hoe maak je van een ambitieus idee een in detail uitgewerkt businessplan en hoe zorg je voor de eerste klanten en de nodige media-aandacht?

Zes Student Company’s streden maandag 2 juni tijdens de Nationale Finale mee voor de Baaz Persprijs 2014. Elk jaar reikt Baaz deze prijs ter waarde van 6250 euro uit aan het studentenbedrijf dat op de beste en meest effectieve wijze de media wist te bereiken met hun product of dienst.

HOLD IT als grote winnaar

De jury was ook dit jaar verrast door het hoge niveau van de inzendingen. Stuk voor stuk wisten de studentenbedrijven de media voor zich weten te winnen en aandacht te genereren. Uiteindelijk mochten de studenten achter HOLD IT de Baaz Persprijs in ontvangst nemen. Het afgelopen jaar hebben de studenten achter dit bedrijf de markt verrast met hun product Stayhold, een hulpmiddel dat ervoor zorgt dat alles in je kofferbak, caravan of boot veilig en stevig op hun plek blijven staan. 

Hoofdredacteur en hoofd van de jury Raymond Luijbregts: ‘HOLD IT heeft in hun zoektocht naar media-aandacht gewerkt volgens een slim sneeuwbalmodel. Ze hebben gebruik gemaakt van social media en diverse BN'ers en prominenten ingezet om hun mediawaarde te vergroten. In de zoektocht naar free publicity zijn ze meer dan geslaagd.’

Baaz Persprijs 2014

De Baaz Persprijs 2014 bestaat uit een mediapakket ter waarde van 6250 euro. De winnaars van de prijs krijgen een interview in Baaz Magazine en op baaz.nl, aandacht op social media, een online advertorial én een online campagne op Baaz.nl.

Over Jong Ondernemen

Jong Ondernemen inspireert en motiveert jongeren om te bouwen aan hun ondernemende toekomst. Zij verbindt onderwijs, bedrijfsleven en overheid. Dagelijks zijn er tienduizenden jongeren (leerlingen en studenten) praktisch bezig met ondernemerschap middels programma’s en projecten van Jong Ondernemen. Zij worden begeleid door (oud)ondernemers en financieel adviseurs.

Redactie Baaz
Door: Redactie Baaz
Redactie

Redactie Baaz

Redactie