Baaz reikt Persprijs t.w.v. 6250 euro uit
Wie wint de Baaz Persrijs 2014?

Baaz reikt Persprijs t.w.v. 6250 euro uit

Redactie Baaz

Dit reikt Baaz opnieuw de Persprijs uit tijdens de Nationale Finale van Jong Ondernemen op maandag 2 juni. De Student Company met het beste mediaplan en uitvoering staat een mediapakket te wachten t.w.v. 6250 euro.

Maandag 2 juni presenteren tien jonge ondernemers voor het laatst hun Student Company tijdens de Nationale Finale van Jong Ondernemen. Ze krijgen slechts een paar minuten de tijd om de jury te overtuigen van hun bedrijfsplan en zo de hoofdprijs in de wacht te slepen: een ticket naar de Europese finales in Amsterdam (hbo) en Estland (mbo).

Baaz Persprijs 2014

Tijdens de halve finale werden de twaalf finalisten bekendgemaakt: zes binnen het mbo en zes binnen het hbo. Alle twaalf de finalisten krijgen de kans om mee te dingen naar de Baaz Persprijs 2014. Net als voorgaande jaren is de prijs flink: een mediapakket ter waarde van 6250 euro. De winnaars van de prijs krijgen een interview in Baaz Magazine en op baaz.nl, aandacht op social media, een online advertorial én een online campagne op Baaz.nl.

Vorige winnaars

Eerdere winnaars van de Baaz Persprijs waren de Zeeuwse Belle Company (2013) en BoomBell (2012). In de eerste editie van Baaz dit jaar lees je een uitgebreid interview met de jonge ondernemers achter de Zeeuwse Belle Company die na voltooiing van het programma van Jong Ondernemen een doorstart maakten en met nog een nieuw product de markt veroverden.

Over Jong Ondernemen

Jong Ondernemen inspireert en motiveert jongeren om te bouwen aan hun ondernemende toekomst. Zij verbindt onderwijs, bedrijfsleven en overheid. Dagelijks zijn er tienduizenden jongeren (leerlingen en studenten) praktisch bezig met ondernemerschap middels programma’s en projecten van Jong Ondernemen. Zij worden begeleid door (oud)ondernemers en financieel adviseurs.

Redactie Baaz
Door: Redactie Baaz
Redactie

Redactie Baaz

Redactie