Boekentip: Zakelijke doelen bereiken met social media
We hoeven je niet meer te vertellen dat het slim is om social media in te zetten voor je bedrijf. Maar weet je niet precies waar je moet beginnen? Of weet je niet wat je wilt en kunt bereiken? Lees het boek 'Zakelijke doelen bereiken met social media' en je bent helemaal op de hoogte!
Marco Frijlink en Wilco Verdoold ontwikkelden in samenwerking met de Universiteit Utrecht en tien vooraanstaande social media experts een slim en praktisch model dat is gebaseerd op twaalf zakelijke doelen. Ieder doel kun je met de inzet van social media goed verwezenlijken. Denk bijvoorbeeld aan het vergroten van je naamsbekendheid of het werven van nieuwe medewerkers. In het boek wordt er voor elk doel aangegeven welke activiteiten je op social media moet ontplooien om dat doel te realiseren.
Over de auteurs
Marco Frijlink en Wilco Verdoold zijn de oprichters van Budeco, een business development bureau met als uitgangspunt 'online first'. Ze houden zich al sinds eind jaren negentig bezig met de zakelijke toepassingen van internet, waaronder de afgelopen tien jaar ook de mogelijkheden van social media.
Interesse?
Kijk hier voor meer informatie.