Foodsy sluit megadeal met NS

Megadeal Foodsy met NS maakt vooruitbestellen op stations mogelijk

Jordi Smit
Bestel-app Foodsy heeft goede zaken gedaan met de NS door een samenwerking aan te gaan. Reizigers kunnen daardoor vanaf vandaag via Foodsy hun bestellingen bij stationsketens doen. Eenmaal op het station aankomen kunnen ze deze ophalen.

App Foodsy schot in de roos

De app van Foodsy is zeer slim te noemen als je kijkt naar het aantal producten dat hier wordt verkocht, namelijk 300.000 verschillende producten. Bovendien koopt meer dan een kwart van de reizigers iets onderweg. Ook de kortere wachtrijen zullen voor de reiziger interessant zijn.

De app Foodsy stelt de consument in staat een maaltijd op elk moment te bestellen, zelfs vijf minuten van tevoren. De winkel waarvoor de bestelling bedoeld is, ontvangt een notificatie van de bestelling en kan deze vervolgens klaarmaken.

LEES OOK: 8 Voordelen van een rittenregistratie app

Concept Foodsy niet nieuw

Het concept dat Foodsy hanteert is niet geheel nieuw op de wereld. Starbucks heeft in de VS al jaren succes met hun mobile order and pay service. Meer dan dertig procent van de kopjes koffie worden daar via de app besteld. Het doel van Foodsy is dat in de toekomst 80 procent van de Nederlandse stationswinkels van deze werkwijze moeten profiteren.

afbeelding van Jordi Smit
Door: Jordi Smit

Jordi Smit | Redacteur

Bekijk alle artikelen van Jordi