Foodsy sluit megadeal met NS

Megadeal Foodsy met NS maakt vooruitbestellen op stations mogelijk

Jordi Smit
Bestel-app Foodsy heeft een megadeal gesloten met de NS. Vanaf vandaag kunnen reizigers via Foody hun bestellingen bij stationsketens van tevoren plaatsen en staat het eten bereid op ze te wachten bij aankomst op het station.

App Foodsy schot in de roos

De app van Foodsy lijkt een schot in de roos. Op stations worden namelijk 300.000 verschillende producten verkocht en meer dan een kwart van de reizigers koopt iets onderweg. Bovendien zal het van tevoren bestellen van producten via Foodsy zorgen voor korte wachtrijen bij stationsketens. Foodsy biedt zeker in de spits een groot voordeel voor reizigers.

Foodsy maakt het mogelijk je maaltijd op ieder gewenst moment te bestellen, zelfs vijf minuten van tevoren. De betreffende winkel krijgt een notificatie van je bestelling. Eenmaal op het station haal je de maaltijd of koffie direct bij een medewerker af.

LEES OOK: 8 Voordelen van een rittenregistratie app

Concept Foodsy niet nieuw

Het concept dat Foodsy hanteert is niet geheel nieuw op de wereld. Starbucks heeft in de VS al jaren succes met hun mobile order and pay service. Meer dan dertig procent van de kopjes koffie worden daar via de app besteld. Het doel van Foodsy is dat in de toekomst 80 procent van de Nederlandse stationswinkels van deze werkwijze moeten profiteren.

afbeelding van Jordi Smit
Door: Jordi Smit

Jordi Smit | Redacteur

Bekijk alle artikelen van Jordi