OnBrand 2017: Krijg inzicht in merken en marketing met inspirerende sprekers

Redactie Baaz
Hoe pakken partijen als Ben & Jerry’s of The New York Times hun marketingstrategie aan? Dat en meer kom je te weten tijdens OnBrand, de grootste branding-conferentie in Europa.

Tijdens OnBrand worden de grootste creatieve geesten in de industrie bij elkaar gebracht die inspirerende en leerzame lezingen verzorgen over marketing en het neerzetten van je merk. Dit jaar zullen onder andere Sebastian Tomich (The New York Times), Jay Curley (Ben & Jerry’s), Maddie Raedts (IMA) en Jez Frampton (Interbrand) lezingen verzorgen.

OnBrand 2017

Verdeeld over vier podia kun je luisteren naar meer dan 30 sprekers. De grootste merken ter wereld doen hun verhaal op het Brand Universe-podium, terwijl geïnteresseerden in tech terecht kunnen bij het Cosmic Innovation-podium. Als je op zoek bent naar inspiratie dan is het Galactic Inspiration-podium the place to be en voor creativiteit ga je naar het Lunar Creativity-podium.

OnBrand 2017 vindt plaats in de Sugar Factory te Amsterdam op 12 oktober. Geïnteresseerd? Tickets bestel je hier met een startprijs van € 149,-.

afbeelding van Redactie Baaz

Redactie Baaz | Redactie

Bekijk alle artikelen van Redactie