Beurer onthult TV-campagne voor warmtedekens

Beurer onthult TV-campagne voor warmtedekens

Redactie Baaz

Beurer's elektrische deken is de ster van dit seizoen in de nieuwe TV campagne, die op 1 november van start is gegaan. In de commercial staat de warmtedeken HD 75 Nordic Taupe centraal, wat het perfecte item is voor het creëren van een knus huis deze winter. Zacht, behaaglijk en pluisvrij – de HD 75 Nordic Taupe overtuigt door zijn heerlijk zachte oppervlak. Hierdoor behoren koude dagen en nachten tot het verleden.

Femke Witjes, Marketing Manager van Beurer Benelux over de commercial: 

"Het doel van de campagne is om het merk Beurer verder te versterken en uit te breiden en om onze doelgroep een sterkere emotionele band mee te geven. Wat is er beter voor dit doel dan ons verwarmingsassortiment, dat intrinsiek verbonden is met onze meer dan 100-jarige bedrijfsgeschiedenis."

Ademende verwarmde deken met luxe en pluisvrij materiaal

De HD 75 Nordic Taupe biedt een luxueuze buitenkant met een donzig zachte, heerlijk knusse en pluisvrije fleecevezel. Het beschikt over 6 temperatuurinstellingen en een Beurer veiligheidssysteem (BSS) voor gemoedsrust. Met een elektronische temperatuurregeling en een verlichte functieweergave is het gemakkelijk te gebruiken. De automatische uitschakeling na ongeveer 3 uur zorgt voor veiligheid, en de verwijderbare schakelaar maakt wassen op 30°C mogelijk voor eenvoudig onderhoud.

Aangename warmte precies waar het nodig is

Het warmtedeken zorgt voor behaaglijke warmte precies op de gewenste plek. Het bijzondere eraan is dat de gebruiker direct contact heeft met het verwarmde apparaat, waardoor het lichaam in plaats van de hele kamer wordt verwarmd en er minder energie verloren gaat.

Meer informatie over de warmteproducten van Beurer is te vinden op de website van Beurer: www.beurer.com of hier.

Prijs, beschikbaarheid, garantie*

HD 75 Nordic Taupe: € 101,49 (adviesprijs), beschikbaar, 3 jaar garantie

Redactie Baaz
Door: Redactie Baaz
Redactie

Redactie Baaz

Redactie