Ondernemers pakken wereld van onlinewerving aan met nieuw concept

Ondernemers pakken wereld van onlinewerving aan met nieuw concept

Redactie Baaz

Vijf ondernemers, actief in de wereld van onlinewerving, vinden het hoogste tijd voor verandering. Daarom hebben zij hun krachten gebundeld en een nieuw concept uitgewerkt: Twiglers, een efficiënt netwerk van vacaturesites waarin de werkzoekende centraal staat.

Twiglers is volgens de ondernemers de club die het helemaal anders doet en tegen heilige huisjes schopt. Denken in blije consumenten, sterke niches en de beste service van de wereld bieden, daar draait het volgens hen in deze tijd om. Ook voor online wervend Nederland.

De grootste vacaturesite zijn is naar eigen zeggen niet belangrijk voor Twiglers. Een werkzoekende wil geattendeerd worden op drie passende functies en niet duizenden niet-relevante banen voorbij zien komen. Twiglers is wars van de gebakken lucht van de traditionele businessmodellen (zoals post & pray).

Efficiency bij onlinewerving

De finesse zit volgens de initiatiefnemers in een efficiënt netwerk van vacaturesites. Net als de winkelformule Coolblue (een grote held in de ogen van deze ondernemers) worden relevante kleine en middelgrote niche vacaturesites in de markt gezet.

Binnen de organisatie is een team van eigen helden aangenomen, is de techniek klaargestoomd, zijn de details uitgediept en de messen geslepen. De professionals runnen vanuit Den Bosch zo’n 45 serieuze niche vacaturesites. Elk met hun eigen specialisme, waaronder techniek, ICT, zorg, overheid, marketing, bouw en retail.

beloning

Twiglers heeft persoonlijke aandacht en transparantie hoog in het vaandel staan. Vanuit die overtuiging kunnen werkzoekenden rekenen op advies, kunnen ze contracten en concurrentiebedingen gratis juridisch laten checken en ontvangen ze een beloning als ze via Twiglers een nieuwe baan starten.

Voor werkgevers liggen volgens de ondernemers ook enkele voordelen in het verschiet. Zo worden alle vacatures automatisch in het netwerk van 45 niche vacaturesites opgenomen, starten de marketinghelden alle campagnes op via onder meer de cv-database, social media en gaat de rekening pas de deur uit als de vacature is ingevuld.
 

Redactie Baaz
Door: Redactie Baaz
Redactie

Redactie Baaz

Redactie