Startupbootcamp zoekt de tien beste e-commerce-startups

Startupbootcamp zoekt de tien beste e-commerce-startups

Redactie Baaz
Groeiversneller Startupbootcamp is gestart met de scouting van startups voor het nieuwe e-commerce-programma, dat op 10 oktober begint.

Startupbootcamp van start

Startupbootcamp nodigt jonge bedrijven uit om zich aan te melden voor het drie maanden durende traject. Om de tien beste e-commerce-startups van dit moment te vinden, organiseert Startupbootcamp een FastTrack Tour langs negen Europese steden.

e-commerce is een van de twee programma’s die op de Amsterdamse locatie van Startupbootcamp worden georganiseerd. Gedurende het acceleratietraject krijgen tien geselecteerde startups toegang tot de beste experts op het gebied van e-commerce. Na drie maanden pitchen de startups hun business-ideeën op Demo Day aan meer dan tweehonderd investeerders. Deze editie is Demo Day op 20 januari.

Innovatie Startupbootcamp

Startupbootcamp wil met het e-commerce-programma het ecosysteem innoveren door veelbelovende startups een acceleratietraject van topniveau te bieden. Bedrijven van over de hele wereld zijn welkom om deel te nemen aan de selectie. Startupbootcamp gaat zelf ook actief op zoek naar de beste teams. 

Dit doet het in de vorm van een FastTrack Tour. Een FastTrack is een informeel evenement waar startups de kans krijgen om zichzelf voor te stellen, andere ondernemers te ontmoeten en één-op-één-feedback te ontvangen van experts uit de industrie. De tour wordt geleid door Marc Wesselink (te volgen op Twitter via #Flyingsegman), selectie- en alumni-partner van Startupbootcamp.

De FastTrack Tour gaat langs Amsterdam, Eindhoven, Barcelona, Lissabon, Hamburg, Rome, Manchester, Londen en Helsinki. Aanmelden voor de Tour en voor de eerste selectie van het e-commerce-programma kan via de website van Startupbootcamp. De aanmeldingsperiode sluit op 29 juli. 

Redactie Baaz
Door: Redactie Baaz
Redactie

Redactie Baaz

Redactie