Sana Commerce deelt insights voor B2B e-commerce succes

Sana Commerce deelt insights voor B2B e-commerce succes

Redactie Baaz

Meer dan ooit zijn bedrijven op zoek naar ondersteuning om hun digitale ambities waar te maken. Tijdens de Webwinkel Vakdagen (29 en 30 juni) kunnen zij kennis, kunde en contacten opdoen waar direct van geprofiteerd kan worden. Sana Commerce is aanwezig als expert op gebied van digital commerce om inspiratie en advies te bieden, op de stand en tijdens kennissessies.

De geheimen van B2B e-commerce succes

Sana Commerce host vijf kennissessies op donderdag 30 juni. Tijdens de eerste sessie gaat Armand van den Bos, Sales Manager België en Frankrijk bij Sana Commerce, in op de vijf pilaren voor e-commerce succes. Denk bijvoorbeeld aan de juiste strategie, klantgerichtheid en het gebruik van data. 

Jan van Werkhoven, Head of Information Management bij Sana Commerce, geeft een sessie over hoe complexe B2B-klantdata uit meerdere kanalen verzameld kunnen worden en hoe deze gegevens specifieke B2B use cases kunnen oplossen.

Verder lichten Ilse Ormanli en Timo Immerzeel het digitaliseringsproces van Intertruck toe. Zij vertellen hoe de organisatie van een stoffige catalogus transformeerde naar een innovatieve B2B-webshop met een B2C-webwinkelervaring. Hoe zagen de eerste e-commerce stappen eruit in een conventionele B2B markt, welke successen werden behaald en waarop ligt de komende jaren de focus?

Meer informatie over alle sessies via deze link: https://www.webwinkelvakdagen.nl/nl/exposanten/sana-commerce

Bezoek Sana Commerce tijdens de Webwinkel Vakdagen op stand 218.

Redactie Baaz
Door: Redactie Baaz
Redactie

Redactie Baaz

Redactie