In de hand van de klant: zo ontwikkel je een succesvolle app

Redactie Baaz
Digitale media wordt ruim 50 procent geconsumeerd via smartphone-apps. Waar 95 procent van ieder nieuw product mislukt, blijkt slechts 1 op de 10.000 mobiele apps succesvol. Auteur en ondernemer John Kivit neemt in boek 'In de hand van de klant' die statistiek onder de loep.

'Introducties mislukken, omdat er uitsluitend wordt gekeken naar de ontwikkeling van de app en niet hoe die succesvol op de markt gebracht zal worden', stelt John. Het boek stelt dat miljoenen aan investeringen daarmee verdampen.

In de hand van de klant

Wil jij dé 1 op de 10.000 zijn, dan vind je in boek 'In de hand van de klant' verschillende geheimen rondom het ontwikkelen van een succesvolle apps. Alhoewel software-ontwikkeling aan bot komt, ligt de nadruk veelal op strategie, design en marketing. Wat wél te doen; wat niet te doen; hoe te doen, enzovoorts. Cijfers, tips, checklist, tools, praktijkinformatie en methoden: zoek je een eerste bouwsteen voor jouw app-project, dan schiet je met de uitgave niet mis. 

'In de hand van de klant' is verkrijgbaar bij vanduurenmedia.nl

afbeelding van Redactie Baaz

Redactie Baaz | Redactie

Bekijk alle artikelen van Redactie