De nieuwe Baaz is uit!

Redactie Baaz
Wie hem automatisch op de mat krijgt, heeft het al gemerkt: Baaz 2011-3 is uit.

Net als in de vorige edities vind je ook dit nummer weer talloze artikelen en interviews over onderwerpen waar je als ondernemer regelmatig mee te maken hebt. Daar verandert niets aan. Wat je misschien wel al opvalt als je Baaz 2011-3 openslaat, is de verfrissende opmaak en toon en de ruimte voor eigen inbreng. Kortom: een heel nieuw platform waar ondernemers van alle soorten en maten terecht kunnen voor vragen, adviezen en verhitte discussies.

Heb je Baaz nog niet uit, dan kun je het volgende verwachten:

Kledingzaak met missie

Voor het coverartikel gingen wij op bezoek bij Oger, het familie-imperium dat ooit als eenmanszaak met exclusieve Italiaanse kleding de Nederlandse man wilde opvoeden.

Van zeldzame vogel naar trendy pinguïn

Groot uitgepakt hebben we ook met Vedett. Dit Belgische exportbier duikt tegenwoordig in allerlei trendy cafés op. Zelfs in Tokio en Londen heft men sinds kort het grote Vedett-glas. Maar hoe is dit label uit een veertig jaar durende winterslaap getoverd en wie heeft de guerrillamarketing ingezet om het bier weer op de markt te krijgen? Wij gingen in gesprek met de brouwerij, de Nederlandse vertegenwoordiger en een Amsterdamse kroegbaas.

Hot or not?

Een beetje mens kickt op complimenten. Het is goed voor je ego en voor de business. Maar wat als je klant niet zo blij met je is? Customer-i belooft een eerlijk antwoord.

Nieuwe rubrieken

Nieuwe Baaz, nieuwe redactie, daar horen nieuwe rubrieken bij. Vanaf deze editie geven we elke editie jong ondernemerstalent het woord en verzorgt Koos Hoogland de column BaazEthics over bedrijfsethiek. Is dat alles? Nee, vanaf volgende editie zie je nog meer nieuwe elementen in Baaz.

Redactie Baaz
Door: Redactie Baaz
Redactie

Redactie Baaz

Redactie