Sieradenmerk My Jewellery bouwt door aan imperium en betreedt Duitse markt

Sieradenmerk My Jewellery bouwt door aan imperium en betreedt Duitse markt

Redactie Baaz
My Jewellery is binnenkort niet alleen in Nederland, maar ook over de grens verkrijgbaar. Het populaire sieradenmerk lanceert op 28 mei namelijk een gloednieuwe online boutique in Duitsland.

Wat begon als een klein winkeltje in ʼs-Hertogenbosch, is in nog geen tien jaar uitgegroeid tot een heus imperium. Een goedlopende webshop, vijftien boutiques in grote Nederlandse steden en meer dan 300 jonge, creatieve medewerkers: eigenaresse Sharon Hilgers boekt succes na succes. Voor haar was dit dan ook hét moment om uit te breiden. “Juist in deze onzekere tijd vind ik het belangrijk om onszelf als merk te blijven ontwikkelen. Bovendien was de Duitse online boutique een langgekoesterde droom.”

Grootste plannen

Eén ding is zeker: corona doet niets af aan Hilgersʼ plannen en investeringen, want de eigenaresse pakt het groots aan. My Jewelleryʼs webshop is met een grootschalig, cross mediaal marketingplan klaar voor de Duitse lancering op 28 mei. “Op deze manier weten we zeker dat we onze doelgroep bereiken.”

Fysieke winkels

Maar dat is nog niet niet alles, want ook het openen van fysieke winkels in Duitsland staat hoog op Hilgersʼ wishlist. “Ondanks de moeilijke periode voor de retail de afgelopen tijd, blijven wij als merk geloven in de kracht van een winkelstraat. We weten zeker dat onze klanten weer meer gaan shoppen zodra het kan en willen daarom met ons unieke concept uiteindelijk ook aanwezig zijn over de grens. De komende tijd onderzoeken we wat de mogelijkheden zijn, voordat we verdere stappen zetten.”

Over My Jewellery

Dagelijks inspireert My Jewellery duizenden modeliefhebbers via verschillende kanalen. Het sieraden- en modemerk heeft een inspirerende merkbeleving, leuke prijzen en snel wisselende collecties die zorgen voor een trouwe fanbase. Sinds de eerste winkelopening in 2015 heeft My Jewellery al vijftien boutiques geopend in grote Nederlandse steden. Daarnaast heeft My Jewellery ruim 300 partner stores in voornamelijk de Benelux. Ook buiten de Benelux is het merk te vinden en breidt zichzelf steeds verder uit. 

Naast de inspirerende boutiques die geopend worden vergeet het My Jewellery team niet waar het tien jaar geleden allemaal begon, de succesvolle online webshop en het eerste kleine pandje in ʻs-Hertogenbosch.

Sharon Hilgers (32), founder en eigenaresse van My Jewellery, heeft binnen negen jaar tijd een team gecreëerd van ruim 300 jonge, creatieve en enthousiaste werknemers die zorgen dat My Jewellery elke dag groeit. My Jewellery is bijna niet te missen online en probeert nu ook offline zijn slag te slaan.

En dat doen ze verrassend goed!

Redactie Baaz
Door: Redactie Baaz
Redactie

Redactie Baaz

Redactie