Jenna Simons aangesteld als nieuwe Head of Marketing bij OneFit

Jenna Simons aangesteld als nieuwe Head of Marketing bij OneFit

Redactie Baaz

OneFit, het flexibele sport membership voor zowel bedrijven als particulieren, heeft Jenna Simons (36) aangesteld als Head of Marketing. In haar nieuwe rol is Simons verantwoordelijk voor het aansturen van het marketingteam en gaat ze de marketingactiviteiten voor zowel de zakelijke markt als voor de sportliefhebber naar een hoger niveau tillen. Het belangrijkste doel hierbij is ervoor zorgen dat meer HR-managers op de hoogte zijn van het membership voor hun medewerkers, en de bijbehorende voordelen.

Marketing stroomt door haar bloed

Jenna Simons heeft een groot deel van haar zakelijke leven in marketing en media gewerkt, in diverse sectoren. Voor haar aanstelling bij OneFit was ze werkzaam als Owned Media Strategist bij ABN AMRO. Hier was ze verantwoordelijk voor alle owned kanalen van de bank, waaronder een groot deel e-mailmarketing. Bij Dyson, BEERWULF en Tourism Group International hield Simons zich bezig met verschillende e-commerce- en marketingactiviteiten.

Jenna Simons over haar aanstelling: “Ik heb het altijd al interessant gevonden om voor merken te werken die de status quo opschudden. Bij OneFit ga ik aan de slag met het versterken van de basis. De taak om onze B2B- en B2C-afdeling op elkaar aan te laten sluiten vind ik zowel uitdagend als heel interessant. Bovendien is het belangrijk dat we inspelen op de veranderde manier van sporten na de pandemie. We willen graag nieuwe bedrijven aanspreken en ook zorgen dat medewerkers daadwerkelijk gebruik maken van hun membership. Dit doen we bijvoorbeeld door het organiseren van events. Zo kunnen medewerkers op een laagdrempelige manier kennismaken met zowel OneFit als met de verschillende sporten die ze via ons kunnen beoefenen.”

Edouard Leeuwenburg, Managing Director OneFit: “Wij zijn heel erg blij met de komst van Jenna. Ze brengt waardevolle ervaring op het gebied van marketing en het bouwen van teams met zich mee. Haar voornaamste taak is ervoor zorgen dat meer HR-managers weten dat ze bij OneFit terecht kunnen voor benefits op het gebied van gezondheid. Dergelijke secundaire arbeidsvoorwaarden dragen niet alleen bij aan de mentale en fysieke gezondheid van medewerkers, maar ook aan employee retention, al helemaal in deze huidige krappe arbeidsmarkt. Een sport membership is een van de redenen om medewerkers te behouden of juist over de streep te trekken. Bovendien kun je als werkgever op deze manier gemiddeld 18 procent op sociale werkgeverslasten besparen, vanwege de werkkostenregeling die we in Nederland hebben.”

Redactie Baaz
Door: Redactie Baaz
Redactie

Redactie Baaz

Redactie