Hans Janse benoemd tot Director Product Marketing bij Exact

Hans Janse benoemd tot Director Product Marketing bij Exact

Redactie Baaz
'De afgelopen 23 jaar heb ik, werkend bij bedrijven van verschillende groottes, mij gericht op het snijvlak van technologie en business -- het snijvlak waaromheen ik, dag in dag uit, met plezier mijn werk doe', vertelt Hans Janse (52), kersverse Director Product Marketing bij Exact.

Sinds 1 februari is hij verantwoordelijk voor zowel het Commercial Product Management team als het Solution Marketing Team. Een focuscombinatie van die teams vertegenwoordigt Exact als geen ander: een bedrijf dat zijn commerciële succes grotendeels bouwt op technologische innovatie, en daarmee productkwaliteit.

Hans Janse

Zijn achtergrond bij HR en payroll-softwareleverancier Raet leent zich voor een extra impuls aan de ambities van Exact in de HR- en payrollmarkt.

Hans Janse: ‘Er is veel vraag naar vanuit de markt en wij spelen hierop in. Een onderdeel daarvan is het binnenhalen van meer gespecialiseerde kennis binnen dit domein. Exact is de absolute nummer één als het gaat om business software voor het MKB. We willen die positie nog verder versterken en daarin spelen deze twee topics een belangrijke rol.’

Jeroen van der Heijden, CTO bij Exact: ‘Ik ben blij dat we onze eerdere succesvolle samenwerking bij Raet een vervolg geven bij Exact. Met de twee teams die worden aangestuurd door Hans Janse, versnellen we de verschuiving naar een marktgedreven productorganisatie. Dit betekent dat we de behoefte vanuit de markt direct meenemen in de productontwikkeling. Innovatie is een kernwaarde van Exact en de ervaring van Hans draagt sterk bij aan de verankering daarvan.’

Redactie Baaz
Door: Redactie Baaz
Redactie

Redactie Baaz

Redactie