Gratis wizard helpt organisaties kiezen tussen digitaal alles-in-1-platform of headless aanpak

Redactie Baaz
Bedrijven die hun digitale groei een boost willen geven, kunnen voortaan razendsnel de juiste keuze maken met de gratis DXP/Headless-wizard.

De wizard leidt je eenvoudig langs je specifieke wensen en behoeften en presenteert de beste keuze: ben je beter uit met een krachtig all-in-one Digital Experience Platform (DXP) of ga je het verschil maken met een flexibeler headless aanpak?

De wizard is ontwikkeld door fullservicebureau Aviva Solutions op basis van 15 jaar ervaring met het vormgeven van digitale klantervaringen. Met de nieuwe gratis DXP/Headless-wizard bespaart de gebruiker zowel tijd als geld in de verdere digitale ontwikkeling van de organisatie. 

DXP of headless: een cruciale keuze

Kiezen tussen een DXP of headless platform is als kiezen tussen een groot Zwitsers zakmes dat bol staat van de oplossingen voor elke denkbare situatie en een mes dat je zelf samenstelt voor de situaties die je verwacht tegen te komen. Door de jaren heen heeft Aviva Solutions voor veel organisaties uitstekende resultaten behaald met DXP’s. Maar er zijn ook organisaties die juist beter uit zijn met de flexibiliteit in tools en technieken die een headless aanpak kan bieden. Daarom is de keuze voor het juiste platform cruciaal.

Van net niet naar precies goed

Met de gratis DXP/Headless-wizard wil Aviva Solutions alle middelgrote tot grote bedrijven de mogelijkheid bieden om hun digitale groei van meet af aan in goede banen te leiden. Het zoeken naar de juiste aanpak kost normaal gesproken veel tijd en moeite, en levert nog te vaak een oplossing op die het net niet is: te beperkt of te complex, te veel of te weinig features, te veel of te weinig flexibiliteit. En altijd: budgetoverschrijdingen. De DXP/Headless-wizard loodst ambitieuze organisaties snel richting het systeem dat precies goed past, zonder onnodige kosten.

afbeelding van Redactie Baaz

Redactie Baaz | Redactie

Bekijk alle artikelen van Redactie