Google AdWords gekoppeld aan Salesforce

Redactie Baaz
Salesforce.com, een bekende leverancier van CRM-toepassingen, en Google kondigden gisteren "een wereldwijde alliantie aan, waarmee miljoenen bedrijven hun succes op internet kunnen vergroten".

Het nieuwste product dat voortkomt uit deze alliantie is de Salesforce Group Edition featuring Google AdWords. Hiermee is het mogelijk om vanuit Salesforce te adverteren op het AdWords platform. Het koppelen van de twee pakketten is een logische zet. Met AdWords verhoog je het bezoek aan een website en Salesforce zorgt voor nieuwe sales leads, die via het CRM-systeem omgezet kunnen worden in klanten.

Het web heeft zich snel ontwikkeld tot het meest krachtige middel dat MKBs inzetten om te concurreren in de hedendaagse economie, zegt Eric Schmidt, chief executive officer bij Google. Door de kracht en eenvoud van Salesforce te combineren met Google AdWords kunnen bedrijven klanten vinden en behouden om zo hun zakelijk succes te vergroten.

afbeelding van Redactie Baaz

Redactie Baaz | Redactie

Bekijk alle artikelen van Redactie