GenZ verrast, verandert en verovert in nieuw boek
Het is zover. GenZ stroomt in groten getale de werkvloer op. En de Z-ers gaan veranderingen teweegbrengen. Zij zullen iedereen verrassen en de wereld gaan veroveren. Om het beter te maken dan het nu is. Met GenZ verrast, verandert en verovert… is nu alles vooraf te bezien!
Op 10 september verschijnt het nieuwe boek van Jos Ahlers en René Boender, vol met de laatste insights, de AI-trend, alles wat je nu moet en kan weten over GenZ.
GenZ maakt werk minder identiteitsbepalend, schuift prestige van statusbanen opzij en ziet AI als partner. Dit kantelt niet alleen de werkvloer, maar ook economie, onderwijs en zelfs hoe we gezondheid en politiek benaderen.
GenZ (geboren tussen 1996 en 2012) verlangt naar verandering! Vanaf nu gaan zij de maatschappij overnemen en opnieuw vormgeven.
Maar hoe denken deze jongeren over de wereld? Hoe open staan zij voor innovaties en AI? Hoe kijken ze naar voorgaande generaties? Welke keuzes gaan ze maken? Hoe maak je contact met ze? Hoe heeft de Covidpandemie ze veranderd? En wat komt erna, hoe gaat Generatie Alpha zich ontwikkelen?
Jos Ahlers en René Boender schrijven alweer hun vierde spraakmakende editie over deze niet te stuiten netwerkgeneratie. Op basis van uitgebreid onderzoek wagen zij zich aan een serie voorspellingen van het gedrag van deze jonge digitale generatie.
Voor wie socials geen ontdekking zijn, maar een noodzakelijkheid. Wat zijn hiervan de consequenties op maatschappelijk gebied? Op het gebied van marketing? Of sport? GenZ is een boek dat midden in het leven staat. Het is een pragmatische gids voor iedereen die Generatie Z wil leren kennen en die moreel verantwoord en inspirerend deze generatie wil beleven.
Ahlers en Boender geven weer nieuwe antwoorden en inzichten over iedereens nieuwe collega's, teamgenoten en - potentieel - vrienden.