Zaken doen op de Duitse markt: hoe pak je dat slim aan?

Zaken doen op de Duitse markt: hoe pak je dat slim aan?

Redactie Baaz
Duitsland is en blijft voor Nederland de belangrijkste handelspartner. Om het potentieel van de Duitse markt echter volledig te kunnen benutten is kennis van branches en van de zakelijke cultuur onmisbaar.

De Duits-Nederlandse Handelskamer organiseert daarom op 17 april in Utrecht inmiddels voor de derde keer de Duitslanddag. Hier kunnen ondernemers in één dag de beste tips voor succes in Duitsland binnenhalen.

Succesverhalen van onder andere Randstad, Tony’s Chocolonely en HAK Groenten staan op deze dag centraal. Er zal informatie over politieke en macro-economische ontwikkelingen worden gepresenteerd en ook trends zoals blockchain, cybersecurity en 3D-printing komen aan de orde.

De beste marketingstrategie

In workshops worden onder andere de vragen beantwoord, welke juridische en fiscale vraagstukken bij het zakendoen in Duitsland komen kijken en wat de beste marketingstrategie voor een product kan zijn. Daarnaast is er een beursvloer met 45 informatiestands en veel tijd om te netwerken.

Met het uitgebreide programma richt de Duitslanddag zich op ondernemers die hun zakelijke activiteiten in Duitsland willen uitbreiden en professionaliseren. Ondernemers kunnen zich nu hier aanmelden. Deelname aan de Duitslanddag is gratis voor Nederlandse ondernemers die zich oriënteren op de Duitse markt of hun activiteiten in het buurland willen uitbreiden.

Redactie Baaz
Door: Redactie Baaz
Redactie

Redactie Baaz

Redactie