Vers van de pers: Baaz 2.2013
Hij is blauw, hij is nieuw en hij is dik: de nieuwe Baaz ligt op je deurmat. Wat kun je verwachten? Een greep uit de 82 pagina tellende editie!
EindBaaz: Pieter Zwart
De cover kleurt niet voor niets zo vrolijk blauw, EindBaaz van deze editie is niemand minder dat Pieter Zwart. In 1999 legde hij het fundament van Coolblue dat op dit moment een omzet van maarliefst 250 miljoen mag optekenen. Dat vraagt om een openhartig gesprek over hoe Pieter dat succes heeft te realiseren.
Special: Online Ondernemen
Van een kleine webshop tot een miljoenenonderneming: geld verdienen op het web is gemeengoed geworden. Maar hoe pak je dat aan? Je leest de strategieën van gerenommeerde webshops. Van webdevelopment, hosting en seo/sea tot administratie, voorraad, betaalmethodes en transport. Alles komt voorbij.
VakantieVeilingen.nl
Dirk Jan KoekKoek en Michael van Beers werden groot met NUGratis.nl en VakantieVeilingen.nl. Als we Quote moeten geloven zijn de jongens elk zo'n dertien miljoen euro waard. Wat hun geheim is? E-mailmarketing.
Maak het zelf
Een eigen website heb je ongetwijfeld, maar hoe zit het met een eigen app of eigen magazine voor op de tablet? Moeilijke kost of simpele koek? Dit zijn je opties.
3D printing
Een nieuwe technologie die waar we niet meer omheen kunnen. 3D-printen mag dan nog in de kinderschoenen staan, de ontwikkelingen gaan snel en de boot is zo gemist. Baaz duikt in het fenomeen en ziet kansen voor ondernemers.
Lifestyle
Om goedgeluimd je dag te beginnen zijn een aantal ingrediënten onmisbaar. Daarom vind je in deze editie vier whisky's die niet mogen ontbreken in je vitrinekast, een review van misschien wel jouw nieuwste aanwinst: de Mazda 6 en drie volle pagina's met handige gadgets en hebbedingen in Baaz.Goods.
En verder?