Social Selected voorziet bedrijven van kwalitatieve content voor social media
Wie als ondernemer geen tijd, zin of energie heeft om zijn eigen social media kanalen te onderhouden, kan een beroep doen op de diensten van Social Selected, een gezamenlijk initiatief van Rockbrand en Websculptures.
Vrijwel alle bedrijven zijn met accounts vertegenwoordigd op de bekende social media kanalen als Facebook, Twitter en LinkedIn. Het opzetten van een zakelijk account is zo gedaan, maar het onderhouden van de eigen social media kanalen is een ander verhaal. De doelgroep langdurig en regelmatig voorzien van interessante berichten op social media blijkt voor veel bedrijven toch een lastige klus.
Dagelijks de beste content
Social Selected ondersteunt bedrijven die moeite hebben om hun social media kanalen van interessante content te voorzien. De contentmakers van Social Selected zoeken dagelijks op het internet naar de beste content voor de social media kanalen van hun klanten. De gebruikers van Social Selected hoeven alleen maar onderwerpen en de frequentie van de postings aan te geven. Het contentteam van Social Selected doet de rest.
Postings en resultaten
In een online omgeving kunnen de klanten van Social Selected een overzicht van de postings en het bereik bij de doelgroep bekijken. De kosten zijn laag. Ze rekenen € 0,25 per bericht. Social Selected zegt zo'n lage prijs per bericht te kunnen vragen vanwege het verwachte volume aan berichten. Klanten kunnen de dienst een maand gratis uitproberen.
Social Selected is een initiatief van Rockbrand en Websculptures, twee bedrijven uit de startupscene van Eindhoven. Martijn van Wageningen: 'Door het langdurig posten van kwalitatieve en authentieke content op de social media kanalen van onze klanten, realiseren we een groot organisch bereik.'