Review: InvoiceHippo, hét online boekhoudpakket voor ondernemers

Redactie Baaz

Of je nu ZZP’er bent of een MKB-bedrijf hebt, de boekhouding is voor alle ondernemers een tijdrovende klus waar je elke keer weer tegenop kijkt. Gelukkig is er InvoiceHippo: jouw persoonlijke assistent voor je online boekhouding. Dit is hét online boekhoudpakket voor ondernemers.

Werken met InvoiceHippo heeft veel voordelen

InvoiceHippo is een online boekhoudprogramma. Je kunt snel en makkelijk factureren en offreren en dankzij het invoeren van klantgegevens heb je direct online relatiebeheer. Het dashboard geeft je in één oogopslag inzicht in je financiële situatie, je ziet direct wat er wel- en niet betaald is en InvoiceHippo stuurt automatisch betalingsherinneringen. Zelfs de btw-aangifte is een fluitje van een cent, want alles is al voor je ingevuld. Dat scheelt dus een hoop tijd.

Boekhouden in de Cloud

InvoiceHippo laat je boekhouden in de cloud en is direct zonder installatie te gebruiken; je online boekhouding is altijd en overal bereikbaar. De cloud is goed beveiligd en altijd geback-upt. Je kunt medewerkers toegang geven en je accountant kan altijd gegevens voor je controleren of meekijken met je boekhouding.

InvoiceHippo luistert

Kortom, met InvoiceHippo bespaar je veel tijd op je administratie en kun je meer tijd besteden aan je werkzaamheden. Het pakket is er voor jou, luistert naar je wensen en maakt het online boekhoudprogramma per update beter. Hierin neemt het altijd de wensen van de klanten mee, en wordt alles uitgebreid getest door accountants. Met InvoiceHippo doe je snel en veilig je boekhouding tegen aantrekkelijke prijzen. Boekhouden kan al vanaf € 7,50 per maand en je kunt het 1 maand gratis en vrijblijvend uitproberen.

Redactie Baaz
Door: Redactie Baaz
Redactie