Out now: Baaz 2.2022!

Redactie Baaz
Daar is ie dan: de tweede editie van het jaar! Baaz Magazine staat bol van de adviezen, interviews en achtergronden voor ondernemers en IT-professionals. Sla 'm open, abonneer of lees digitaal.

Navigeer naar read.clipboardmedia.nl en ontvang het magazine (84 pagina’s) viermaal per jaar, of werp een blik op dit overzicht en lees Baaz digitaal. Editie naar keuze nabestellen? Dat doe je hier.

Waarom Baaz?

De afgelopen twee jaar lijken te zijn voorbijgevlogen. Ondanks dat alle sportlocaties, scholen en kantoren weer open zijn en de meeste feestjes weer door mogen gaan, is er enorm veel veranderd binnen het bedrijfsleven. En iedereen merkt het. De meeste bedrijven hebben gekozen voor een hybride manier van werken toe te passen en uit verschillende onderzoeken blijkt dat werknemers dit graag zo willen houden. 

Het is duidelijk: het 'nieuwe normaal' in het werkgebied zal hoogstwaarschijnlijk het 'normaal' worden. Maar hoe anticiperen bedrijven hierop? In deze editie van Baaz bespreken we de voordelen, aandachtspunten en ingewikkelde situaties die verschillende bedrijven hebben ondervonden tijdens de overgang naar hybride werken. 

Voor jou - en alle andere professionals en ondernemers die ‘s ochtends het bed uitkomen om te maken wat er van te maken valt in deze, nog steeds wat onwennige, tijd. Dát motiveert ons om de wekker te zetten. Wij willen je informeren en adviseren, met nieuws, interviews en tips rondom ondernemerschap en ICT. Wij blijven doorgaan - en jou hebben we er graag bij.

Werp een blik op de onderstaande artikelen voor een indruk van de editie. 

De digitale transformatie van Nederland

Baaz gaat in gesprek met Eindbaaz Rob Idink, Managing Director van HP Nederland. We praten over het implementeren van hybride werken, de huidige digitale transformatie die Nederland treft en waar bedrijven rekening mee moet houden. Daarnaast legt Rob uit hoe HP Presence bedrijven oplossingen kan bieden op het gebied van hybride werken. 

Neem even een momentje voor jezelf

Na een lange werkdag, onderweg naar huis, kan je een rustgevende podcast aanzetten. Maar wat als je er ook nog eens iets van kan leren? Je kennis ontwikkelen en ontspannen tegelijkertijd, wie wil dat nou niet. In elke editie zetten we daarom een reeks aanraders voor jou op een rij.

Jouw bedrijf klaarstomen voor een nieuw tijdperk: smart commerce

Marleen Smit, hoofd van Google Retail Nederland, deelt haar visie over een nieuw tijdperk voor retailers. Moeten we meer gaan letten op klantgedrag? En welk medium gaat een belangrijke rol spelen tijdens deze veranderende wereld binnen de retailsector? 

afbeelding van Redactie Baaz
Door: Redactie Baaz

Redactie Baaz | Redactie