It’s your choice: Epson-bewustzijnscampagne gericht op organisaties

It’s your choice: Epson-bewustzijnscampagne gericht op organisaties

MVO
Redactie Baaz
Om het bewustzijn omtrent de triple-bottom-line voordelen van inkjet- ten opzichte van laserprinters te vergroten is Epson de It’s your choice-campagne gestart.

De campagne moet organisaties beter bewustmaken over de impact die gekozen printtechnologie kan hebben op de organisatie zelf, maar ook de maatschappij waarin zij bewegen. Triple-bottom-line, ofwel de voordelen van inkjet tegenover laserprinter met betrekking tot het economische, ecologische en sociale vlak, is momenteel niet zeer bekend binnen organisaties.

It’s your choice: doe de quiz van Epson!

Om dit vergroten van het bewustzijn in de praktijk te brengen, vraagt Epson organisaties om een korte quiz in te vullen. Naast dat deze enkele interessante, maar weinig bekende, feiten naar voren schuift over inkjettechnologie, kun je er ook nog een hele mooie prijs mee winnen. Bovendien duurt de quiz slechts twee minuten. Doe de quiz hier.

Redactie Baaz
Door: Redactie Baaz
Redactie

Redactie Baaz

Redactie