Interessante boeken voor ondernemers met weinig tijd

joni
De ene dag lijkt nog sneller voorbij te vliegen dan de ander. En die to-do-lijst komt ook nooit af. Tijd om een boek te lezen heb je niet. Toch is het belangrijk voor je bedrijf om op de hoogte te blijven van de laatste trends, tips en ontwikkelingen, maar hoe pak je dit aan als je iedere dag een volle agenda hebt? Misschien biedt de boekenreeks ‘… in 60 minuten’ wel de oplossing voor je. We zochten er drie voor je uit.

Auteur: Elja Daae
ISBN: 9789461261069
Prijs: €12,50
Uitgeverij: Haystack

Zet je zaak op de kaart in 60 minuten

Wil je meer klanten aantrekken en zijn mensen uit jouw stad of dorp je belangrijkste doelgroep? Maar ontbreekt het je aan kennis en tijd? Dan is het boekje ‘Zet je zaak op de kaart in 60 minuten’ misschien wel wat voor jou. Ontdek hoe je jezelf online op de kaart zet, zodat jouw klanten je gemakkelijker kunnen vinden. Het boek is geschreven voor iedere ondernemer met veel ambitie, maar met een gebrek aan tijd. ‘Voor veel lokale bedrijven is online marketing een ondergeschoven kindje. Zonde vind ik dat!’, schrijft auteur Elja Daae. In het boek staan veel tips, voorbeelden en een checklist hoe jij snel jouw bedrijf online vindbaar kunt maken.

 

Auteur: Roman Markovski en Dennis Vreeke
ISBN: 9789461261090
Prijs: €12,50
Uitgeverij: Haystack

Meer verkopen met je webshop in 60 minuten

Heb je het gevoel dat je met je webshop niet alle kansen benut? Hoe zorg je er bijvoorbeeld voor dat klanten meer kopen? En waar haal je nieuwe bezoekers vandaan? Om een succes van je webshop te maken heb je enige basiskennis nodig. In het boek staan veel tips waarmee je je webshop kunt laten groeien. De tips vormen een checklist, zodat je meteen aan de slag kunt. De onderwerpen die behandeld worden, zijn verdeeld in vier thema's: marketing, conversie, techniek en bedrijfsvoering. De tips komen uit de dagelijkse praktijk van de auteurs Roman Markovski en Dennis Vreeke. ‘Het starten, beheren en optimaliseren van webshops is ons werk en alle tips zijn gebaseerd op veelvoorkomende vragen van onze klanten en onze eigen ervaring’, aldus het tweetal. Dit boek is interessant voor de startende webshopeigenaar, maar ook voor de ervaren webwinkelier. Vandaag in actie komen, betekent morgen meer verkopen.

Auteur: Jarno Duursma
ISBN: 9789461260604
Prijs: €12,50
Uitgeverij: Haystack

Sociale media strategie in 60 minuten

Sociale media zijn tegenwoordig niet meer weg te denken. In dit 60-minutenboek legt auteur Jarno Duursma uit hoe je een goede sociale media strategie voor je bedrijf maakt. Hij vertelt niet hoe je een tweet moet versturen of hoe je een advertentie op Facebook aanmaakt. Je hebt dus enige basiskennis nodig. ‘Als lezer kun je de uitleg per hoofdstuk direct vertalen naar de praktijk van je eigen bedrijf en daarmee een eigen plan van aanpak bedenken’, zo schrijft Jarno in zijn boek. Wil je sociale media serieus, succesvol en slim inzetten voor je bedrijf? Dan is dit boek een aanrader.

Haystack

Voor meer informatie over deze boeken kijk hier. Je vindt er ook de rest van de ‘… in 60 minuten’ boekenreeks.