Baaz 1.2013 is uit! Herken je ons nog?
Want wat goed is kan altijd beter

Baaz 1.2013 is uit! Herken je ons nog?

Redactie Baaz

Nieuwe rubrieken, nieuwe lay-out, ander formaat en meer ondernemers aan het woord. We hopen dat onze nieuwe stijl je bevalt!

Soms is het tijd om ingesleten gewoontes op de schop te gooien en een nieuwe weg in te slaan. Want wat goed is kan altijd beter. Met dat motto hebben wij opnieuw nagedacht over onze oude vertrouwde Baaz. Zijn we al nu klaar? Nee. We ontwikkelen hier voorlopig nog even door. Natuurlijk zijn we hartstikke benieuwd naar je mening dus schroom niet en gebruik alle social media-kanalen of e-mail om je ongezouten mening te laten horen!

Dan nu de inhoud, wat is er allemaal te lezen in deze ruim tachtig pagina tellende editie? We doen een greep:

EindBaaz

Die titel mag Kees Zegers deze editie op zijn voorhoofd plakken. De oprichter van NU.nl vertelt openhartig over zijn successen en deelt zijn filosofische kijk op het ondernemerschap.

Baaz.Special: Automotive

Toe aan een nieuwe zakenbak of weten hoe het nou precies zit met die bijtelling? Dan kun je met de 25 pagina's Automotive zeker uit de voeten. We bespreken de Top 5 lease-auto's, testen de BMW X3, zetten de diverse leasevormen op een rij en laten onze columnist aan het woord over de ethische kant van de leasezaak. Verder gaan we ook uitgebreid in gesprek met Alef Arendsen die met The New Motion groot succes behaalt met het leveren van laadpalen.

Businessplan

Overleef de crisis met een businessplan op 1 A4, volgens Marc van Eck kan het. Hij legt uit hoe en geeft vijf tips voor een businessplan dat wél werkt.

Cashen in de crisis

2012: het jaar waarin het recordaantal faillisementen werd behaald. Toch maakten sommige bedrijven een gigantische groeispurt. Hoe wisten ze te ontkomen aan de crisis We vragen het de mannen achter Myler, Belsimpel.nl en Infotheek.

Alles naar India!

Wat zijn de voor- en nadelen van IT-offshoring en hoe maak je er een succes van? Een overzicht van de do's en dont's.

Kick.start

Iedere editie stellen we drie veelbelovende startups aan je voor. Deze keer zijn dat de bedenkers van Scoupy, Toogether en Silk. Ze vertellen hoe ze de basis legden voor hun bedrijf en in het huidige klimaat hun hoofd bovenwater houden.

Interview: De Argumentenfabriek

Helder nadenken is moeilijk dan je denkt. De Argumentenfabriek helpt je om helder na te denken over complexe vraagstukken die bepalend zijn voor de toekomst van je toko. Wij gingen op pad voor een pittig gesprek.

Lezen maar nog geen abonnee? Baaz is gratis! Meld je dus snel aan en ontvang voortaan elke editie in je brievenbus.

Redactie Baaz
Door: Redactie Baaz
Redactie

Redactie Baaz

Redactie