Baaz 02.2011 - de business achter de emotie

Redactie Baaz
Alles wat je als ondernemer wilt weten, hebben we voor je opgezocht en neergezet in de gloednieuwe Baaz.

Deze editie richten we de aandacht op Sales & Marketing. Met de kortingsbon 2.0 hebben bedrijven via sociale media de coupon nieuw leven ingeblazen. We spreken met Erwin Wiggers over de verkoopbaarheid van werkelijk alles, zelfs je schoonmoeder. Ook vragen we Elja Daae naar de typische Marketing US Style.

The Hague Jazz

Exclusief in Baaz: Hoe een groot muziekfeest in een voetbalstadion terechtkomt. Over de business achter de emotie.

Succes

Succes willen we allemaal, maar het is nooit verzekerd. Dat merkte Flexiforce uit Barneveld, een bedrijf met honderden werknemers, goede zaken, maar toch een buitenlandse overname. Wat is er gebeurd? Daarnaast spreken we met Wouter Wunnnink over succes, in zijn geval over het toplabel Superfoto.nl.

Businesstrip

Even kijken naar de leuke kanten van een zakenreisje. We zetten 's werelds beste restaurants voor je op een rijtje, bespreken het Marine Bay Hotel in Singapore en het business event Sime Amsterdam.

Tech

Natuurlijk ook dit nummer genoeg aandacht voor tech. We hebben het over machtsposities in de telecomwereld, Het Nieuwe Werken 2.0, tablets in de praktijk en als PR, Techtools en computing; geen hype, maar dagelijkse business.

Human Resources

In deze editie gaan we verder in op het fenomeen Human Resources. Het Nederlands TelewerkForum vertelt je hoe je als werkgever aantrekkelijk blijft. Daarnaast hebben we het over de toekomst van het onderwijs en vette bonussen.

Redactie Baaz
Door: Redactie Baaz
Redactie

Redactie Baaz

Redactie