Cognito wint in drie categorieën bij Corporate Content Awards

Cognito wint in drie categorieën bij Corporate Content Awards

Redactie Baaz

Cognito Amsterdam, een wereldwijd PR- en communicatiebureau, is afgelopen donderdag in drie categorieën in de prijzen gevallen bij de Corporate Content Awards van Communicate Magazine in Londen. Dit jaar markeert het derde jaar op rij dat het bureau werd erkend door de Awards, met prijzen in de categorieën ‘Best One-Off Campaign’ en ‘Best Content to Assist with Reputation Management’ voor werk voor Regtech-specialist Hyarchis. Het bureau nam ook een award mee naar huis voor zijn commerciële PayTech Talk podcast in de categorie ‘Best Use of Digital’.

Cognito won twee prijzen voor werk voor fintech Hyarchis. Voor Hyarchis ontwikkelde Cognito een geïntegreerde contentcampagne met een marktrapport met trends in KYC (Know Your Customer) en AML (Anti-Money Laundering), waarbij de content werd gelanceerd op de beursvloer van het Money20/20 EMEA-event in Amsterdam en werd ondersteund door een sterke PR-push.

Cognito won ook in de categorie ‘Best Use of Digital’ voor zijn commerciële podcast PayTech Talk over payments. Het project is een van de podcastprojecten die door het bureau worden geproduceerd in de eigen studio op de Amsterdamse Zuidas.

Prijswinnende content

De nieuwe Content Awards volgen op eerdere successen. In 2023 won Cognito twee prijzen in de categorieën ‘Best Use of Content with an Existing External Community’ en ‘Best Use of Celebrity/Influencer’. In 2022 won Cognito in de categorieën ‘Best Content Campaign to Assist with Corporate Positioning’ en ‘Most Creative Use of Owned Media Channels’.

Simona Biveinytė, marketing manager bij Hyarchis: "Cognito kwam niet alleen snel met originele inzichten voor dit thought-leadership marktrapport over KYC en AML, met inhoud van diverse  internationale thought-leaders, maar hielp ook bij het opstellen van een slim lanceringsplan op de Money20/20-beursvloer. We zijn erg tevreden met de respons en zijn blij dat Cognito beloond wordt voor hun werk in het managen van reputaties met behulp van effectieve campagnes."

Jim Marous, gastheer van de Banking Transformed podcast: "Als ervaren podcaster in de financiële dienstverlening weet ik zelf hoe moeilijk het is om iets te maken waar het publiek naar terug wil blijven komen. PayTech Talk is daarin geslaagd en ze hebben er ook voor gezorgd dat het een plezier is om er als gast op te treden. Ik ben super blij dat ze hebben gewonnen bij de Corporate Content Awards en ik kan niet wachten om terug te komen in de show en nog een aflevering te doen!"

Redactie Baaz
Door: Redactie Baaz
Redactie

Redactie Baaz

Redactie