Cashr-app helpt bij klantbinding
Horeca-app Cashr en Walnut Loyalty

Cashr-app helpt bij klantbinding

Redactie Baaz

Ondernemers worstelen nog vaak met klantbinding. Of ze hebben er simpelweg te weinig tijd voor. De nieuwe app van online kassaleverancier Cashr moet hulp bieden.

Klantbinding via app en QR

Voor de app werkt Cashr (een leverancier van online kassa’s) samen met Walnut Loyalty. De bedrijven willen zo ondernemers ondersteunen met klantenbindingprogramma’s. De app van Cashr ‘leest’ de digitale stempelkaart automatisch uit. Deze functie wordt aangeboden in samenwerking met de app van Walnut Loyalty, die iedereen met een smartphone kan downloaden. 

QR-code

Met de app van Walnut toont een klant de QR-code die door de camera in de tablet, waar Cashr op geïnstalleerd is, uitgelezen wordt. Wanneer de code herkend wordt, kent hij de gebruiker een aantal punten toe. Zo spaart iedere klant waardepunten in zijn mobiele portemonnee (Google of Apple Wallet) zonder dat daarvoor zegels, stickers of speciale stempelkaarten bijgehouden hoeven te worden. 

Datakoppeling 

​Een ander voordeel van de geautomatiseerde spaarmethode is het vastleggen van gegevens. Cashr verschaft inzicht in de aankopen van loyale klanten. Gekoppeld aan de data van Walnut beschikt de ondernemer over een marketinginstrument waarmee daadwerkelijk met de klant gecommuniceerd kan worden over nieuwe aanbiedingen of acties.
 
Meer weten over de werking van de Cashr-app, de API en de mogelijkheden om loyalty te koppelen? Kijk hier!

Redactie Baaz
Door: Redactie Baaz
Redactie

Redactie Baaz

Redactie