bvA zet stijgende lijn voort: 14 nieuwe leden in 2021

bvA zet stijgende lijn voort: 14 nieuwe leden in 2021

Redactie Baaz

bvA blijft maar groeien. Deze zomer heeft bvA, netwerk van merkleiders nog eens 7 nieuwe leden mogen verwelkomen.

In het voorjaar maakte bvA bekend dat Aldi, Bonusan, Concorp, Mastercard, Oranje Fonds, Stage Entertainment Nederland en Yakult zich officieel bvA-lid mogen noemen. Deze stijgende lijn zet de adverteerdersbond voort met maar liefst 7 kersverse leden: DHL, Hasbro, HelloFresh, Karwei, NCOI, NOC*NSF en Primera. In 2021 heeft bvA tot nu toe 14 nieuwe leden aangetrokken, wat het totale ledenaantal op 124 brengt.

Belangen van merken staan centraal

Als beweegredenen om bvA-lid te worden noemen de nieuwelingen de relevante kennissessies, het unieke netwerk en het feit dat bvA zich uitspreekt rondom actuele ontwikkelingen in het vak. Zo zet bvA zich in voor onderwerpen die individuele bedrijven niet zo makkelijk kunnen aanpakken, zoals bij de voorgenomen fusie tussen RTL en Talpa en de oproep tot deelname van Facebook aan de Stichting Reclamecode. In de posities die bvA inneemt, staan altijd de belangen van de adverteerder en diens merken centraal.

Transparant ecosysteem

Erik van Engelen, voorzitter bvA, zegt: ‘Ik ben erg trots dat we zo hard groeien in het aantal leden. Dat is belangrijk, omdat we op die manier onze inspanningen voor een transparant ecosysteem voor merkleiders alleen maar kunnen vergroten en zo steeds meer impact realiseren voor onze leden.'

Henriette van Swinderen, directeur bvA, vult aan: ‘Het succes van onze online activiteiten in het afgelopen jaar heeft laten zien dat we zowel bestaande als nieuwe leden hebben weten te enthousiasmeren. Ik ben dan ook trots op het brede palet aan nieuwkomers, van grote online spelers tot non profit-organisaties. Wij zijn er nu ook voor hen om steun en inspiratie te bieden, van elkaar te leren en samen op te komen voor de belangen van merken.'


 

Redactie Baaz
Door: Redactie Baaz
Redactie

Redactie Baaz

Redactie