De Bijenkorf zet ondernemende vrouwen in de spotlights

De Bijenkorf zet ondernemende vrouwen in de spotlights

Redactie Baaz

De Bijenkorf brengt een ode aan alle vrouwen in haar campagne die tot en met 8 maart (internationale vrouwendag) te zien is. Ook zoekt het warenhuis ondernemende vrouwen die ervan dromen hun product bij de Bijenkorf te verkopen.

Marjolijn Meynen, Directeur Marketing en Communicatie de Bijenkorf: 'De rol van de vrouw is groter dan ooit. Niet voor niks. Empathie, overzicht, compassie. Vrouwelijke kwaliteiten beïnvloeden de wereld. Uit marktonderzoek weten wij dat vrouwen naar de Bijenkorf komen om zich te laten inspireren en wij worden door hen geïnspireerd. Bij de Bijenkorf zijn alle vrouwen bijzonder, daarom deze campagne.'

Fotograaf des Vaderlands Robin de Puy portretteerde vrouwen met ieder een eigen bijzonder verhaal.

Ondernemende vrouwen gezocht

Er zijn veel ondernemende vrouwen in Nederland die graag hun product bij de Bijenkorf zouden verkopen. Of het nu gaat om kunst, kleding of cadeau artikelen, tot en met 25 januari kunnen zij zich aanmelden. 

De selectie van de producten vindt plaats door middel van een pitch voor de betreffende storemanager en een inkoper in het voor hen dichtstbijzijnde filiaal. Ieder filiaal kiest zijn eigen winnares en haar product zal vanaf eind februari tijdelijk worden opgenomen in het assortiment.

Publiek heeft stem

Het publiek krijgt de kans om te stemmen op een van de zeven regionale winnaressen; de meest aansprekende krijgt met haar product tijdelijk een landelijk podium op deBijenkorf.nl.

Redactie Baaz
Door: Redactie Baaz
Redactie

Redactie Baaz

Redactie