Wat verdien je als data analist bij Facebook?

Wat verdien je bij deze topbedrijven?

Redactie Baaz m...
Heb je je wel eens afgevraagd wat je kunt verdienen als onderzoeker bij Google? Of misschien als brand manager bij een hondenbrokkenmerk? Eén ding is zeker, het zal je niet tegenvallen.

Productmanager bij Adobe: $132,564

Als productmanager bij Adobe ben je verantwoordelijk voor het succes van een bepaald product en heb je zeggenschap over de ontwikkeling, productie en marketing ervan. Daar krijg je dan zo’n 130 duizend dollar per jaar voor.

Global Supply Manager bij Apple: $129,365

Kun jij extreem goed overzicht houden en ben je goed in regelen? Dan is de functie Global Supply Manager wellicht iets voor je. Jij bent verantwoordelijk voor de voorraden van alle (ALLE) iPhones en MacBooks ter wereld. En grote verantwoordelijkheid, maar dat levert je dan wel een aardig zakcentje op.

Data analist bij Facebook: $133,768

Ben jij die IT-specialist die een enorme berg data kan interpreteren? Doe je dat voor Facebook, dan verdien je een ruime 130 duizend dollar per jaar.

Onderzoeker bij Google: $145,220

Ben jij in staat om the next big thing voor Google te produceren, testen en onderzoeken? Dan verdien jij een jaarsalaris van ruim 145 dollar.

Brandmanager bij Nestle Purina Petcare: $120,277

Weet jij de nieuwste hondenbrokken te verkopen aan de baasjes van de viervoeters? Dan is een functie als brandmanager bij Purina wel wat voor jou.

Programmanager bij Texas Instruments: $115,570

Als Programmanager bij Texas Instruments verdien je zo’n 115 duizend dollar per jaar. Daarvoor hoef je er alleen maar voor te zorgen dat TI zijn strategische doelen behaalt. Je coördineert verschillende gerelateerde projecten en hebt de leiding over meerdere teams.

Lees ook: De top 10 best betaalde bachelors