Managementroman voor professionals: Creëer een band met je klant

Managementroman voor professionals: Creëer een band met je klant

Redactie Baaz

Bart Groothuis brengt zijn tweede boek 'Creëer een band met je klant' uit.

Succes verkopen begint met opbouwen van een persoonlijke relatie met je klant, zo vertelt 'Creëer een band met je klant'. Het boek geeft leerpunten en praktische tips en laat zien hoe je een vertrouwensband opbouwt en klanten voor je kunt winnen.

Dit boek van auteur Bart Groothuis (1961) leest als een roman waarin het hoofdpersonage, Karel Bos, een ICT-bedrijf helpt om bestaande klanten te behouden en nieuwe klanten aan zich te binden. Bart Groothuis bracht eerder het boek 'Verkoop jezelf' uit en brengt nu dus zijn tweede titel op de markt. Vanuit zijn adviespraktijk (Groothuis Advies) helpt hij professionals met het vergroten van hun commerciële slagkracht. 'Creëer een band met je klant' is uitgegeven door Haystack en is onder meer te bestellen op managementboek.nl. 

Redactie Baaz
Door: Redactie Baaz
Redactie

Redactie Baaz

Redactie